[aktualita] Internetová reklama v Česku loni rostla o 23 %, zadavatelé za ni utratili 28,6 miliard Kč

Publikováno: 6.3.2019

Celý článek

Reklamě na českém internetu stále vévodí displayová inzerce (zadavatelé za nic utratili 20,1 miliard Kč v ceníkových cenách), na druhém místě je reklama ve vyhledávání (7,3 miliardy Kč v reálných cenách). Celkem loni inzerenti investovali do digitální reklamy 28,6 miliardy Kč, uvádí tradiční průzkum Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Celkové investice do internetové reklamy tak meziročně vzrostly o 23 % a pro letošní rok SPIR předpovídá 14% růst na 32,5 miliard Kč.   Autor: SPIR Také…
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace