[článek] Andrea Hurychová (WeDigital): Na YouTube kampaně se vyplatí angažovat i mikroinfluencery

Publikováno: 5.6.2018

Celý článek

[8 minut čtení] Agentura WeDigital propojuje značky a influencery z YouTube nebo Instagramu. Nedávno realizovala třeba kampaň pro pivo Excelent, její zakladatelka ale působí i jako certifikovaná trenérka pro tvorbu online videí. Andrea Hurychová se svou agenturou spolupracuje třeba s plzeňskými pivovary, pro které připravila kampaně značek, jako je Frisco nebo Excelent. Spolupracujeme ale i s českým Google Play, platformou Letgo, připravovali jsme kampaň pro Rohlík nebo firmu Avon. Pracujeme jak pro velké firmy, tak pro ty menší, jako jsou různé start-upové nebo e-commerce projekty. Firmy po nás obvykle chtějí zpracovat strategii využití videí na YouTube nebo propojení jejich příběhu s influencery, popisuje činnost agentury Hurychová.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace