[článek] Jak dostat diváky k hybridní televizi? Primě pomáhají Černé vdovy, Tetris i Candy Crush

Publikováno: 6.5.2019

Celý článek

[19 minut čtení] Červené tlačítko na ovladači se pro TV Prima stalo jednou z nejvýnosnějších digitálních služeb. Roste návštěvnost i čas strávený s hybridní televizí. Diváci přes HbbTV ochotně platí a vyplňují dotazníky. Tak moc, že to na Primě nejdřív považovali za chybu. Když si chtějí diváci televize Prima pustit nějaký pořad z archivu, většina jich ještě míří na web a používá tradiční internetový prohlížeč. Ale v posledních třech letech získává čím dál větší podíl videoarchiv v prostředí hybridní televize (HbbTV). Na chytrém televizoru připojeném k internetu stačí stisknout červené tlačítko a vybírat si v nabídce. Tato metoda už přeskočila sledování pořadů na mobilu nebo na tabletu.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace