[článek] Na webu už je znáte. Teď se DVTV, Mall.TV a Seznam poperou o vaše televizory

Publikováno: 12.4.2019

Celý článek

[5 minut čtení] Internetové video projekty vznikly pro výběrového diváka, kterému nestačil program naplánovaný televizním dramaturgem. Ale karta se teď trochu obrací. Kvůli silnější obchodní pozici potřebují ukousnout co největší podíl z času stráveného před televizí. Stovky tisíc lidí si zvykly sledovat rozhovory na DVTV, publicistiku na TV Seznam nebo zábavní pořady na Mall.TV a Streamu. Závěrečná debata letošní Internet Advertising Conference se zaměřila na to, jaká je budoucnost těchto video platforem a kdo jsou jejich uživatelé. Zástupci DVTV, Mall.TV i Seznamu vidí směr dalšího rozvoje jednoznačně. Je jím velká obrazovka, nejlépe na chytrém televizoru.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace