[článek] Nejlepší čeští tvůrci podcastů dostali ocenění. Komerční rádia v nich vidí budoucnost

Publikováno: 26.6.2019

Celý článek

[4 minuty čtení] Mediální skupina Active Radio, pod kterou patří rádia Frekvence 1 nebo Evropa 2, začala naplno propagovat podcasty. Vidí v nich budoucnost a dokládá to průzkumem, podle kterého mají teenageři tento způsob informací rádi. Svou aplikaci otevřela i Českému rozhlasu. Říká běžným Čechům něco pojem podcasting? Automatické stahování zvukových pořadů do počítače nebo mobilu si pod tím vybaví jen 11 procent lidí. Ukázal to červnový průzkum, který si u agentury Nielsen Admosphere objednal provozovatel rádia Evropa 2. Výrazně jiná situace je ale u věkové skupiny 15–19 let, ve které zná podcasty 58 procent dotázaných. Vcelku slušný zásah má podcasting také u mladých lidí mezi 20 a 29 lety, kde se k němu hlásilo 22 procent respondentů.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace