[článek] Petr Janošík, Ondřej Machek (Smartlook): Hledáme v datech, co je skutečně důležité

Publikováno: 20.3.2019

Celý článek

[15 minut čtení] Brněnský Smartlook umí nahrávat chování lidí na webech a v mobilních aplikacích. Jeho analýzy hodně zaujaly například herní firmy. Smartlook je mladá brněnská společnost, která umí pořizovat nahrávky toho, co na webových stránkách a v mobilních aplikacích dělají uživatelé. Důležitou součástí je analytická část, pomocí níž je možné odhalovat problémy typu, proč zákazníci nevyužívají nové funkce, proč nedokončí nákup a podobně. Smartlook v poslední době objíždí světové herní akce, protože se jeho mobilní SDK zalíbilo mobilním videoherním společnostem, které jsou i vzhledem k mikrotransakcím na podrobné datové analytice závislé.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace