[článek] Petr Uchytil (Radiohouse): Od příštího roku zdražíme spotovou reklamu, řádově o jednotky procent

Publikováno: 11.12.2018

Celý článek

[19 minut čtení] Marketingový ředitel dominantního rozhlasového mediazastupitelství rozebírá technologické možnosti platforem, jako je DAB nebo HbbTV a anoncuje změny v obchodní politice společnosti Radiohouse. Mediazastupitelství Radiohouse je od roku 2014, kdy se na jeho půdě spojily do té doby konkurenční společnosti Regie Radio Music (RRM) a Media Marketing Services (MMS), klíčovým prodejcem rozhlasové reklamy a kromě rádia Impuls zastupuje de facto všechny hlavní komerční vysílatele. Petr Uchytil býval dlouholetým marketingovým ředitelem zmíněné RRM a stejnou pozici zastává i v rámci nově vzniklého Radiohouse.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace