[článek] Proč začaly esporty zajímat Primu i světové televize? Je to cesta k zajímavé cílové skupině

Publikováno: 7.11.2019

Celý článek

[4 minuty čtení] TV Prima v létě oznámila investici do firmy Playzone a v segmentu turnajů v počítačových hrách vidí slibný potenciál. U hráčů tím kromě jiného podpoří stanici Prima Cool. Více než dvě stovky hráčů se od 8. do 10. listopadu 2019 utkají v Brně na mistrovství republiky v počítačových nebo mobilních hrách. Kromě titulárních partnerů, kterými jsou operátor Vodafone a výrobce elektroniky Samsung, se na akci zviditelní televizní skupina Prima. S esporty koketuje už pár let, v posledních měsících navíc svou aktivitu zesílila. V červenci odkoupila polovinu firmy Playzone, která mistrovství pořádá. Přes své obchodní zastupitelství Media Club nabídne příští rok komunikační strategie, jejichž součástí mohou být také akce zaměřené na esporty. Jaký to má cíl? Zatraktivnit televizní a internetovou nabídku stanice Prima Cool, jejíž programové schéma je zaměřené na podobnou cílovou skupinu, která hraje hry.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace