[článek] Sociální sítě v roce 2017: Konec iluzí o Facebooku. A fake news jsou moderní marketing

Publikováno: 2.1.2018

Celý článek

Sociální sítě jsme se v roce 2017 naučili až skoro nenávidět, ale stejně před nimi pořád není úniku. Rok 2017 nebyl pro Facebook jednoduchý, to rozhodně ne. Zapletl se do ovlivňování amerických prezidentských voleb – byť to nejprve vehementně popíral, nakonec mu nezbylo než začít „spolupracovat“. Podobně jako u Twitteru to částečně vyřešil hlavně tím, že znepřístupnil data umožňující zjistit, jak silné ovlivňování bylo, a některá data raději rovnou smazal. Což tak nějak v kostce ukazuje, jak dobře to Facebook myslí a jak transparentní je. Není v tom ale sám, sociální sítě jsou hlavně o penězích. A pak znovu o penězích.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace