[6 minut čtení] Poté, co Mall.TV získala prestižní cenu Emmy, se jí otevřely dveře k evropským koproducentům. Na podzim zavede bonusový obsah pro platící uživatele. Mediální dům Czech News Center se chce také inspirovat u německé RTL a zjednodušit přístup k placenému obsahu. Na podzim vyzkouší internetová televize Mall.TV novinku v podobě placeného přístupu k tvorbě nejpopulárnějších autorů. Výměnou za to neuvidí předplatitelé žádné reklamy. „Bude to cesta bonusů. Například z Mikýřovy úžasné pouti internetem se stal fenomén. S rozpočtem, který máme, si můžeme dovolit určitý objem výroby. Chceme proto nabídnout fanouškům možnost finančně podpořit konkrétní titul tím, že bude mít Mikýřova komunita přístup k exkluzivnímu nebo předpremiérovému obsahu,“ říká Juraj Felix, ředitel Mall.TV a zároveň co-CEO mediálního domu Czech News Center. Před více než rokem oba subjekty uzavřely strategické partnerství. To zahrnuje obsah, technologie, data a obchod.