[článek] Závodní akademie byla zábava, ale také příležitost pro propagaci značek

Publikováno: 22.5.2019

Celý článek

[4 minuty čtení] Jak přesvědčit sponzory, aby podpořili projekt internetové televize, která ještě ani neexistuje? Na konferenci Content First 2019 jednu případovou studii ukázali Václav Beran z agentury Fuse Digital a Martin Vrána z Mall.TV. Řeč byla o reality show se závodícími celebritami. Dva týmy známých osobností loni strávily tři noci a čtyři dny na speciálním závodním okruhu v Hradci Králové. Natáčel se tam pořad Závodní akademie, jeden z prvních formátů v té době teprve chystané internetové televize Mall.TV. Šestidílná reality show, při které se známé tváře učily závodit, měla nejen podpořit start projektu, ale také spřízněné značky. Pořadem provázel bývalý profesionální závodník Jan Charouz.
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace