Petr Boroš (Retino): Velké e-shopy nedokážou dělat zákaznický servis tak dobře jako ty malé

Publikováno: 14.3.2019

Celý článek

E-shopy se přeorientovávají z akvizice na retenci a k pohlcení e-commerce trhu velkými hráči navzdory původním očekáváním nedochází. Způsob, jakým funguje logistika, nemůže vydržet více než deset let a v hrozném stavu je také oblast poslední míle. To je několik z poznámek z rozhovoru s Petrem Borošem, zakladatelem aplikace pro správu vráceného zboží v e-commerce Retino.… Číst dále

The post Petr Boroš (Retino): Velké e-shopy nedokážou dělat zákaznický servis tak dobře jako ty malé appeared first on Tyinternety.cz.

Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace